Tja o dä va

Har fixat hela eftermiddagen med grejer inför svenskaredovisningen imorgon. Är lite mer positivt inställd nu när vi i sista minuten filat lite på allt  (eller hur man ska uttrycka det xD)

Har dock en liten paus för tillfället, då jag inväntar material från mina gruppmedlemmar (oj sikken fin mening jag fick till :o) .

Imorgon ska jag in till skolan på sovmorgonen och räkna extra matte xD Har en massa kvar från förra veckan då jag fick ett (eller ett par stycken kanske det var) utbrott och bestämde mig för att ge upp. Hade räknat ett antal uppgifter, och ingen av dem ville bli rätt. Sen blev jag överlycklig när jag till slut fick fram x=2. Kollar facit. "x=-2, OBS! x får inte vara lika med 2" Asså fatta vad jag blev arg :O Hur lyckas man lixom?

Mer om mina matte-utbrott kommer ni säkert att få höra nån gång, men inte nu xD

Ha det så bra allihop :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0