Vill inte

Även fast det var sovmorgon denna måndag till ära, tvingades jag springa till bussen.. Helt otroligt vad jag är långsam av mig på morgonen. På vägen tappade jag ju självklart mobilen också..så den fick massa skrubbsår på sig. Väl vid busshållsplatsen visade det sig att jag fick stå där och vänta typ 5 minuter på bussen (vilket ju faktist betydde att jag sluppit springa :o). Iallafall, skolan idag var som vanligt till mesta dels. Sånglektionen gick sisådär..varken bra eller jättedåligt.

Eftermiddagen såg ungefär ut såhär: Mitt huvud djupt nedstucket i en otroligt ful svenskabok.

Imorgon...jaa, imorgon är imorgon. Hoppas det händer nått kul :D

Nu ska jag snart ringa till Emma, sen ska jag boka biljetter till Stockholm :D



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0