28 april

Har visst blivit lite mycke snack, och lite mindre bilder senaste veckan kände jag nu. Får la ta och skylla det på nya datorn...
Men bilder cooming soon, hoppas på att ta lite kort på Fredag :)

Ligger för tillfället och chillar i sängen med datorn i knät, riktigt skönt faktiskt. Orkar inte riktigt somna bara känner jag. Kanske lite mindre bra om jag tänker efter.

Allting stannade upp. Några ord, och luften försvann på bara någon sekund. Jag borde sluta hoppas, sluta tro, och sluta vilja.

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
o jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
o jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
o jag kan inte skilja på om jag vill skada dig


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, du har så himla bra musiksmak människa. Melissa Horn också? yeye :D

2010-05-04 @ 17:04:12
URL: http://sstinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0