bra, braigare, braigast

Har belönat mig själv med en massa chokladhjärtan hela eftermiddagen. Tyckte jag var värd det efter ett förvånandsvärt bra resultat på debattartikelprovet! :D Imorn blir det stan med Erik, fika med Erik och Matilda, och sen lite bio på det med trevligt folk :) TOPPEN! :D

Igår eftermiddag tyckte vi (jag och matilda) att vi var värda en riktig chill-dag efter det hemska matteprovet. Så vi badade bastu och rullade oss i snön, sen drog vi på oss myskläder och slängde oss i soffan framför Alvin & gänget ;) Mycke trevligt :D
Livet leker nu såhär när det vankas lov och allt.
Jag pratade med Emmagumman i telefonen igår också om allt mellan himmel och jord :)


ME GUSTA LA MÚSICA!

Be Mine - Ellie Goulding & Erik Hassle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0