Klagomuren

Jag fryser om fingrarna.
Jag orkar inte plugga.
Jag är sugen på hemmagjord pizza. 
Jag är fortfarande flåsig efter att jag sprang till bussen förut (skojja!!).
Jag vill ha nya kläder.
Jag fattar ingenting av matten.
Jag fattar typ ingenting av kemin.
Jag kommer inte på vad jag ska skriva för en insändare till corren (ska vara klar senast torsdag tydligen. Men jag har kommit på en rätt smart sak egentligen. Det är ju bara att säga att man skrivit en och skickat in, fast att den inte blev publicerad).
Jag vill se på en bra film.
Jag vill ha chokladpudding.

Dagens låt:

Justin Nozuka - After tonight

Kommentarer
Postat av: Jonte

Du skulle kunna skriva en låt :P

2010-02-02 @ 22:12:03
Postat av: Josefine

haha, jo eller hur xD o skicka den till corren (Y)

2010-02-03 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0