Det är redan onsdag

Idag har dagen flytit på ganska så snabbt. Förutom bad i kanalen så var allt jag gjorde på jobbet att spela en massa olika spel med en massa olika barn som ryckte och slet i mig från höger och vänster. Men jag klagar inte, leka är roligt.

Två dagar kvar av denna vecka nu då, och imorgon vankas det utflykt hela eftermiddagen. Låter finfint och trevligt tycker jag :)

Har på något konstigt sätt blivit lättare och lättare att det glider ner en bit glass såhär på kvällen nu i veckan - förmodligen som en liten belöning för att jag klarat ännu en dag på jobbet. Eller vi kan väl iallafall försöka kalla det för det ;)

Hittade lite snygga bilder från en helgalen eftermiddag med Matilda.
For your eyes only, alla mina få läsare ;) Så njut riktigt ordentligt.





"Watch out! ..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0