Hemma från Spanien

Har haft en underbar vecka i Spanien, med superfint väder och en massa bad i både poolen och havet :D Känns både tråkigt och skönt att vara hemma igen. Fast nackdelarna med att vara hemma väger nog ändå över fördelarna. Med andra ord hade jag gärna stannat en vecka till.

Idag vankas det bad i kanalen med lite trevligt folk. Sitter för tillfället och väntar på att Erik ska komma hit, och så vilar jag mig lite efter att ha klippt gräset.

I morgon bär färden av mot Gryts skärgård. En fin avslutning på ledigheten i mina ögon. Det kommer bli fint väder och fint folk. Vad mer kan man önska?

På måndag börjar jag jobba ..

Det var väl allt jag hade att säga för idag.
Här får ni en liten bild att gotta er med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0