Tisdag

Dagens kloka ord.
"Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd"



Dagen i sin helhet har varit ganska tråkig. Gav mig själv lite sovmorgon i morse. Tog sena bussen till skolan som är framme 5min efter att vi börjar. Vi skulle göra våran vatten-lab på kemin, men när vi kom till skolan så säger John att alla kemikalier som vi behöver är slut. Vi får då sitta och vänta i en halvtimme på att han ska försöka fixa fram nån bra lösing åt oss. Alltså hade jag kunnat tatt ännu längre sovmorgon...
Hur som haver. Dagen fortsatte. Skolan tog slut. Jag gick till banken. Jag åkte till resecentrum. Busschauffören var seg, så jag fick springa ikapp min buss när jag väl kommit till rese. Det ösregnade. Jag hade ingen jacka. Jag åkte hem. Satte mig och pluggade fysik

Sen snacka jag med Emma på kvällen, som sa att hon och Johan skulle till Roskilde och titta på Jack Johnson. Jag blev saligt överlycklig när hon sa att jag kunde följa med. Sen blev jag ledsen bara nån minut senare när det visade sig att dom skulle stanna hela festivalen och det i så fall skulle kosta skitmycke pengar. Där rök min chans att se Jack Johnson i sommar :( ...

Nu ska jag sova. Imorn är det onsdag, och jag är urkass på att spela trummor.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0